€9/måned


Virtuelle kontorpriser
Det er ingen fiasko hvis det er en begynnelse

Du trenger ikke være PayPal-kunde
Picasso Business Center Ⓡ har ikke tilgang til bank- og finansdataene til våre kunder. Vi jobber med den prestisjetunge internasjonale betalingsplattformen PayPalⓇ som vi omdirigerer til fra nettstedet vårt, aksepterer MastercardⓇ, VisaⓇ og American ExpressⓇ kreditt- og debetkort, og utfører betalingsprosessen uavhengig av Picasso Business Center Ⓡ, når betalingen er fullført betalingsprosess omdirigerer PayPalⓇ deg til nettstedet vårt.
Tviler / Spørsmål
Sammenlign pakkene her, og når de er betalt, kontakt våre ansatte for å begynne å utvide bedriftens tilstedeværelse i Malaga.
Ingen forpliktelse til permanenthet
Gebyrer Grunnleggende
90€/år+mva
€108,90 med MVA9€/måned+mva
€10,89 med MVAGebyrer Avansert
450€/år+mva
€544,50 med MVA45€/måned+mva
€54,45 med MVAGebyrer Fullstendig
950€/år+mva
€1149,50 med MVA95€/måned+mva
€114,95 med MVAHuske:
- Plassering av det fysiske hovedkvarteret til din bedrift i finanssenteret i Malaga .
- Umiddelbar e-postmelding om postkorrespondanse.
- Resepsjonstjeneste, med umiddelbar varsling på e-post.
- Eksklusivt telefonnummer til din bedrift.
- Samtaleoverføringstjeneste.
- Personlig telefonoppmerksomhet på samtaler som besvarer anrop på vegne av din bedrift på engelsk og spansk, med umiddelbar varsel via e-post.
- Din nettside med et .es- eller .eu-domene, konsoliderer bedriften din i Europa.
- Reis fritt på ferier og arbeidsreiser.
- Hold deg rolig og trygg fordi virksomheten din vil bli tatt hånd om under sykemeldingen.
1Maksimal varighet av postforvaring 1 år, i pakker er det ingen varetekt. Maksimal pakkedimensjoner: 10kg og 0,60m x 0,40m x 0,40m. Vi aksepterer mottak av sertifikater. Maksimal skanning på 6 sider per brev inkludert utsiden av konvolutten (legg til €0,50+mva per ekstra side). Maksimalt mottak av 5 brev per dag (€1+mva/brev vil bli belastet fra og med det sjette brevet mottatt per dag). Maksimalt mottak av 1 pakke per dag (€3+mva/pakke vil bli belastet fra den andre pakken mottatt per dag). Innendørs skanning og post/pakke videresending etter å ha mottatt signert obligatorisk juridisk tillatelse. All korrespondanse som mottas og videresendes vil bli inspisert av sikkerhetshensyn. Skattene og tollene som de kompetente myndighetene krever av klienten for å motta den videresendte korrespondansen og/eller pakken vil være klientens ansvar. Maksimalt ett kommersielt, skattemessig, sosialt eller bedriftsnavn per avtalt kontor vil tillates å registrere seg i Google Maps eller Google My Business.
Format for registrering av kommersiell adresse i Google Maps
Klikk her og følg disse instruksjonene for å registrere bedriften din på Google Maps
2€10+mva nødvendig for å skaffe midler til viderekobling av samtaler. Se priser for viderekobling av samtaler (+info).
3Sending av en faks på e-post mottatt. Mistanke om spam-innsendinger, vilkårlig sending av fakser og lignende vil ikke bli akseptert.
4Sjekk portotakstene (+info).
5Ideell for utenlandske forretningsmenn som ikke behersker det spanske språket eller spanske forretningsmenn som ikke behersker engelsk, og sender telefonsamtalen via e-post. Nødvendig €100+mva av midler for besvarte anrop: for hvert besvart anrop vil du bli belastet €1+mva/anrop pluss €2+mva/minutt påbegynt. Månedlig sending av samtalesammendrag. Anrop besvares på spansk og engelsk, hvis du trenger telefonoppsyn på flere språk (fransk, tysk og/eller italiensk) til månedsprisen (€95/måned+mva) må du legge til €50/måned+mva for hver språk.
Brev vi mottok med Google Min bedrift-bekreftelseskoden din for å bosette bedriften din i Malaga
6Ideell for utenlandske forretningsmenn som ikke behersker det spanske språket, og sender telefonsamtalen via e-post. €30+mva nødvendig for å skaffe midler til foretatte samtaler: For hver samtale som foretas vil du bli belastet €30+mva/samtale som et administrasjonsgebyr. Det foretas ingen salg, kun forretningssamtaler administreres. Månedlig sending av samtalesammendrag.
7.ES- eller .EU-domene + omdirigering av nett. For å registrere et .ES- eller .EU-domene må domeneeieren være en fysisk person (ikke et selskap) bosatt i det europeiske territoriet (borger i EU, Island, Liechtenstein, Norge eller Sveits). Du må sende det skannede nasjonale identitetsdokumentet og nummeret på nevnte dokument. Hvis domeneeieren er fra Storbritannia eller Gibraltar, vil de ikke kunne opprettholde .ES- eller .EU-domener på grunn av Brexit. Hvis du ikke oppfyller dette kravet, kan vi registrere domenet i navnet til Picasso Business Center Ⓡ-representanten, og deretter aktivere det for deg. Dette alternativet har ingen ekstra kostnad.
8Installasjon av et selvstyrt nettsted med Wordpress eller nettbutikk med Prestashop + GDPR (Europeisk Generell Databeskyttelsesforordning).
9Intervju utført på e-post eller telefon om virksomheten din med minimum 1500 ord, et bilde og en video publisert på bloggen vår på 54 språk, og posisjonerer din bedrift, SEO og merkevareimage på Internett. Intervju kun tilgjengelig i "Gebyrer Årlig Fullstendig".
10Registrering i to spanske bedriftskataloger: Interempresas og Infoisinfo, og en amerikansk: Sitejabber.
11Kontrakten du vil signere vil kun skrives på spansk, gitt at selskapet vårt er spansk og tjenestene vi tilbyr utføres i Spania.
12Hvis du ikke har et profesjonelt nettsted, gir vi deg et enkelt webdesign med et profesjonelt privilegert domene www.dinvirksomhet.picassobusinesscenter.es og en prestisjetung kommersiell e-post omdirigert til din dinvirksomhet@picassobusinesscenter.es, livslang hosting i eksklusiv SSL/TLS sikker web hosting med spansk IP. Tjenesten kun tilgjengelig i årskontrakter. Nødvendige data: 1 hovedbilde 1920x1080 px, 1 produkt/tjenestebilde 960x1080 px, beskrivelse av tre produkter/tjenester (maks. 254 tegn for hvert produkt/tjeneste), kontakt e-post, telefon, google maps-lenke (du må be om brevet fra google min virksomhet med tildelt adresse til Picasso-forretningssenteret), kundeservice og lenker til sosiale medier (facebook, twitter, linkedin, pinterest, instagram og/eller youtube). Utforming av den valgfrie GDPR (Europeisk Generell Databeskyttelsesforordning) og informasjonskapselvarsel: €45 + MVA (enkeltbetaling).
**) Tjenester 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12. og 13. er kun tilgjengelig i årskontrakter.